Subject: FW: Patsiendi elulõpu tahteavalduse eelnõu tagasiside
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 10:09:44 +0200

Saatja: Elu Dementsusega <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 18. detsember 2024 14:12
Adressaat: Katri Aaslav-Tepandi - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Fwd: Patsiendi elulõpu tahteavalduse eelnõu tagasiside

Tere!

Täname võimaluse eest jagada oma tähelepanekuid valminud patsiendi elulõpu 
tahteavalduse eelnõu kohta.

Patsiendi elulõpu tahteavalduse (PET) rakendamisel tuleb arvestada mitmete 
oluliste riskide ja ohtudega, mis võivad puudutada dementsusega inimesi ja 
nende lähedasi. Lisame ka mõned punktid, millega võiks arvestada, 
tähelepanekud leitavad manusest.

Ilusat jõuluaega soovides,

MTÜ Elu Dementsusega juhatus,

Seidi Soini-Lillipuu, Miret Tuur, Chris Ellermaa ja Rene`Randvere